24.02.12

DIY: Feather Earrings


Today I just decided to make some Earrings instead of this little hair clip.. I was bored about that and thought it would be a nice idea to make Earring.. :) The steps are too easy to explain.. Just watch these pictures. I hope you like my little idea..
Have a nice Friday!!

Heute habe ich mich entschieden anstatt mein Haarclip zu behalten, aus den Federn Ohrringe daraus zu machen. Schwer ist es nicht und es dauert auch nur 5 min. Ich hoffe Euch gefällts! ;)
Schönes WE! ;)






Kommentare:

Suvarna Gold hat gesagt…

thx

Suvarna Gold hat gesagt…

oh but I cant see u in the list

Arra Abella hat gesagt…

This is lovely! Thank you for sharing this DIY!

Arra
theprincessonthebrink.blogspot.com

Jessie. hat gesagt…

I would love it too if we follow each other.
You have a very nice Blog :)

bobiska hat gesagt…

Great.I realy like this.I will try to make this.

Karen Wasem hat gesagt…

thank yo darling! It is really very easy to make those earrings! ;)

Annie hat gesagt…

These earrings are SO cute - love that they're DIY! Following :)

Annie
The Other Side of Gray

Breakfast at Tiffany´s hat gesagt…

Da du bei mir auf deutsch geschrieben hast, nehme ich stark an das du das auch lesen kannst :-)
Die sind sehr süß, liebe zur Zeit Federn. Ich verfolge deinen Blog schon :-) wäre cool wenn du meinen auch verfolgen würdest.

LG aus Mannheim

Tanii hat gesagt…

So simpel! Ich werde die bestimmt auch mal machen :)