03.02.12

LOOK OF THE DAY: FLOWER POWER



I know it is not summer yet, but I just had to wear this floral Dress, because I love it so much. 
In Berlin it is getting really cold! (:)*) which is kind of weird, because usually (on this time), the trees are slowly begining to get some flowers and leafes and the sun is coming out.. But now it feels like Winter. 

There are parts (not in berlin) where it is getting until -30 degrees, which is really psycho, specially for the peolpe who doesnt have any home like us. 
On the News, i heard two guys already died because od the coldness in germany. 
I hope te Weather is getting a little bit better! 

Right now Im trying to enjoy it and on Sunday Im (maybe) going to skate on a lake near my Parents house, because ive got some Skates for x-mas.  Therefore it has to (at least until Sunday) be very cold outside. 

Ich weiss es ist noch nicht mal annähernd Sommer, aber ich musste ein Kleid tragen der Blumen hat. 
Ich liebe es einfach so sehr. Hier in Berlin ist es richtig kalt geworden, paar Stätten haben sogar schon 
-30 Grad, was krass ist, besonders weil es jetzt eigentlich schon anfangen müsste Frühling zu werden (Blumen wachsen und Blätter zeigen sich). 

In den Nachrichten haben die gesagt, dass sogar zwei gestorben sind, wegen diesem unvorteilhaften Wetter. Ich hoffe es wird zumindest ein bisschen wärmer, vorallem für die, die kein Zuhause haben. 

Jetzt versuche ich es aber zu genießen und das beste daraus zu machen, dass es so kalt ist. Am Sonntag will ich dann auch (vllt) Schlittschuh laufen, da ich auch welche füe Weihnachten geschenkt bekommen habe. :D  
Naja.. Bis dann muss es aber auch so kalt bleiben, also mal sehen. Ich habe Hoffnung!







here you can see better pictures of these shoes. 








I was wearing: H&M Floral Dress (old)
MANGO Belt (sold out)
KOOKAI Coat
Zara Scarf
Zara Cardigan


Kommentare:

schwdmdchn hat gesagt…

Die Rosenschrankknöpfe sind wirklich toll :) Wie auch unter dem Bild geschrieben kommen sie von Ljuvali.se.

MarmeladenMädchen hat gesagt…

das ist wirklich heftig mit dem Wetter, wenn schon in Deutschland Menschen deswegen sterben.. in unsere Nachbarländern wie Polen ist das ja alles noch schlimmer..
aber zu was positivieren: dein Outfit find ich super schön, das Kleid steht dir wirklich gut und die Schuhe sind ein Traum :O

Aisha hat gesagt…

I love your outfit here! The dress and the coat are both so beautiful!

btw, your hair is absolutely gorgeous!

xoxo Aisha

Kimmy hat gesagt…

tolles outfit, besonders die schuhe und du kommst auf deinen bildern richtig sympathisch rüber ! :) schönes lächeln ! :)

Maria- CityLaundry hat gesagt…

you are gorgeous! love that hair! and those shoes are awesome!
xx

www.citylaundry.blogspot.com

Tamina hat gesagt…

you look so cute and gorgeous :-) you shoes are amazing

Karen Wasem hat gesagt…

danke süße!:. :D

Karen Wasem hat gesagt…

thank you so much cutie... :D i wsh you a nice day :)

Karen Wasem hat gesagt…

vielen dank kimmy für dein Kommentar! :D Ich wünsche dir non nen schönen Tag!

The Fashionable ESQ hat gesagt…

How cute! this is a really cute look :) I like the florals w/ the camels!
xo xo
The Fashionable ESQ

http://thefashionableesq.blogspot.com/

TracyJackson hat gesagt…

i love the outfit !! your blog is very nice